🏋️ وظيفة شاغرة: مسؤول مبيعات (Front Desk / Sales Officer) - الجهراء
مركز سبارك الرياضي (SPARK Athletic Center)
يشمل دور مسؤول المبيعات (موظف الاستقبال) الترويج وبيع باقات العضوية للعملاء الجدد، وتجديد عضويات الأعضاء الحاليين وترقيتها. كما يتولى تسويق وبيع جميع منتجات وخدمات المركز، مع الحفاظ على أعلى مستويات خدمة العملاء ورضاهم.
1. المبيعات والتسويق 💰
- ✅ بيع باقات العضوية الجديدة وتجديد/ترقية عضويات الأعضاء الحاليين، وبيع الخدمات الإضافية (مثل التدريب الشخصي، برامج التغذية).
- 📈 تحقيق وتجاوز أهداف المبيعات اليومية.
- 💡 تنفيذ برامج الإحالة الخاصة بالشركة وممارسات البيع المتقاطع والبيع الأعلى يومياً.
- 📞 البحث عن عملاء محتملين والحصول على قوائم بأسماء العملاء من خلال الاتصال، الرسائل، أو الدردشة أثناء الزيارات.
2. خدمة العملاء والاحتفاظ بهم 🤝
- ⭐ تقديم خدمة عملاء ممتازة وضمان أعلى مستويات رضا العملاء.
- ☎️ الرد على المكالمات الهاتفية بأسلوب احترافي.
- 💖 إجراء مكالمات ودية للأعضاء الجدد شهرياً لضمان استخدامهم المنتظم للمرافق.
- 🧐 حل مشاكل الأعضاء بموضوعية واحترافية وإظهار التعاطف.
3. الإدارية والتشغيلية 📑
- 💻 إدخال وتحديث بيانات العملاء والاستفسارات في أنظمة الشركة (CRM).
- 📝 القيام بالمهام الإدارية المختلفة (تجديد تراخيص المرافق، بطاقات البلدية للموظفين، والتقارير).
- 🏟️ استقبال وتحية الزوار والأعضاء وإجراء جولات تعريفية في الموقع.
- 🎓 المؤهل: شهادة الثانوية العامة أو ما يعادلها.
- 💻 إتقان مهارات الحاسوب، خاصة حزمة MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- ⭐ عقلية موجهة نحو المبيعات، مهارات ممتازة في خدمة العملاء، وموقف إيجابي وحيوي.
- 🗓️ خبرة لا تقل عن **سنة واحدة** في مجال ذي صلة.
- 🗣️ يفضل امتلاك مهارات المحادثة باللغة العربية.
🔗 للتقديم المباشر لهذه الوظيفة في الجهراء، يرجى الضغط على الزر أدناه:
قدم الآن عبر LinkedIn
🏋️ Job Vacancy: Sales Officer (Front Desk / Receptionist) - Jahra
SPARK Athletic Center
The Front Desk Receptionist, also known as the Sales Officer, promotes and sells membership packages to new clients and retains existing members through effective sales renewals and upgrades. You will market and sell all facility products and services while maintaining the highest customer service and best customer satisfaction level.
1. Sales & Marketing 💰
- ✅ Promote and sell new membership packages, renewals, upgrades, and additional services (PT, Nutrition Programs, Sports Items).
- 📈 Achieve and exceed daily sales targets.
- 💡 Execute the Company's referral programs, up-selling, and cross-selling practices.
- 📞 Prospect and acquire leads by calling, texting, emailing, or chatting with potential members.
2. Customer Service & Retention 🤝
- ⭐ Provide excellent customer service and ensure the highest customer satisfaction.
- ☎️ Answer phone calls with professional etiquette.
- 💖 Conduct courtesy calls to all new members monthly to ensure regular facility usage and build relationships.
- 🧐 Attend to and resolve members' issues professionally and objectively.
3. Administrative & Operational 📑
- 💻 Enter and update all customer details, walk-ins, and inquiries into the Company's systems (CRM).
- 📝 Carry out various administrative tasks (e.g., license renewals, documentation, and reports).
- 🏟️ Welcome and greet visitors and members and conduct onsite tours.
- 🎓 Qualifications: High school diploma or equivalent.
- 💻 Proficient in computer skills, especially MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- ⭐ Sales-minded, excellent customer service skills, and a positive, energetic attitude.
- 🗓️ Minimum of **1 year of relevant experience** is required.
- 🗣️ Arabic conversational skills will be preferred.
🔗 To apply directly for this position in Jahra, please click the button below:
Apply Now via LinkedIn
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق